Friday, December 21, 2012

Semua itu butu waktu


Orang asek duk kata aku xsingle xsingle ..Eeee ape kena ngn
korang semua nie ?? Single ke xsingle ke itu hak aku !

Yg pntg aku tahu ape kedudukan aku sekarang
jgn nk main tuduh jer okay ..kkadang bengang bila org kata
aku dah ade pkw ,bila aku tnya jwbnye alaa xyh nk berlindnglaa
itu laa ini laa ...Org yg mcm tu aku xreti da nk ckp apee
yg peliknye diorng bole thu tp aku tuan empunyer bdn sndri
xtahu sape pakwe aku ,so kt sni sblm nk ckp pape siasat dlu ,
jgn nk main redah sesuka hti ye pak pak ibu ibu sekalian :P

Aku bukan nk kata & nk tulis yg aku single tapii kekdng
anggapan org dkt aku bole buat aku marah ...maaf ye klau ade
terkasar bhsa tpi ini cumalah luahan hati 

'Ye sy single' 
Sedang menanti seseorang insan yg bole dan bersedia 
ntuk menghdpi segala kemungkinan dgn sy 

Yang penting bukan semua yg suka single tapi 
untuk mencari seseorng bukan main2 kerana ia butu waktu

No comments:

Post a Comment